AgrOccasions

AGROTECHNIEK MET HOGE
KWALITEIT EN EEN LAGE DREMPEL


Organisatie > nieuws

Archief:

2017
  • Speciale
  • Drimac Duo-Matic nog steeds in bedrijf
  • Bouw nieuwe sorteerinstallatie firma P
  • BILDTSE AARDAPPELWEKEN TEKENT CONTRACT
  • Tweede bemestingsproef met Standen Tar
    >> meer

    2016
  • Wij zijn op zoek...
  • Aangepaste openingstijden Feestdagen
  • Dealerschap Allround
  • Japanse trekkers kleuren het Friese la
  • Mijno van Dijk Mechanisatie: Al 30 jaa
    >> meer

    2015
  • Oudjes & Nieuwtjes 2015
  • Jos Faassen voor het laatst
  • Fijne Feestdagen
  • Aangepaste openingstijden tijdens de F
  • Nieuw dealerschap: JCB
    >> meer

    2014
  • Noord-Nederlandse Landbouwbeurs
  • Dealerschap Dewulf
  • Laatste stagedag Klaasjan Hellinga en
  • HET WORDT WEER KOUD… DUS TIJD VOOR OND
  • Interpom Primeurs 2014
    >> meer

    2013
  • DECEMBER: John Deere All-Wheel-Drive
  • WINTERACTIE
  • NOVEMBER: John Deere 8010 Tractor
  • Friese Ploegkampioenschappen
  • OKTOBER: John Deere 12A Combine
    >> meer

    2012
  • Nieuwsbrief Oudjes & Nieuwtjes
  • Wandeltocht over de Oude Bildtdijk
  • Sipke 50 jaar!
  • Sinterklaas op een Dewulf
  • Toegangskaarten Interpom beschikbaar.
    >> meer

    2011
  • Gezellige Leeuwarder Landbouwwerktuige
  • Landbouwwerktuigenbeurs as. Dinsdag 13
  • Revolutionare rugopname bij TOL / APH
  • OPENING GREVE .B.V.
  • Veel Noviteiten op de Agritechnica
    >> meer

    2010
  • Mijno van Dijk Mechanisatie deel nieuw
  • Samenwerkingsverband in aardappeltechn
  • Weekend Excursie groot succes
  • Gebroeders Drijfhout rooien uien uit d
  • Uienoprapen met bietenlader.
    >> meer

    2009
  • Geslaagde landbouwwerktuigenbeurs v
  • * * * NOVITEITEN PARADE op stand bi
  • Mijno van Dijk op Landbouwwerktuige
  • Veiligheid in de landbouw nog steed
  • Vergeet alles wat u al wist over he
    >> meer

    2008
  • Scotts Evolution Separator
  • JOHN DEERE Greendays 2008 groot succes
  • Jacob-Sjoerd en Jelle-Cornelis investe
  • Geslaagde excursie naar Duitsland
    >> meer

    2007
  • Fotoverslag Rusland trip 2007
  • EEN VOORZORG MEER . . ., EEN KOPZORG M
    >> meer

  • “De Voor”, al 118 jaar het John Deere lijfblad voor de agrarische wereld

    Afgelopen week is bij veel agrariërs weer de nieuwste editie van het magazine ”De Voor” op de mat gevallen. Het magazine is in de Verenigde Staten, Canada en Groot Brittannië bekend onder de naam ‘The Furrow’ en vierde in oktober 2013 haar 118-jarige jubileum.

    De eerste editie van ”De Voor” dateert uit 1895 en sindsdien is de populariteit alleen maar toegenomen. De oplage groeide snel uit tot 4 miljoen lezers op het hoogtepunt in 1912. Op dit moment wordt het in 40 landen, in 12 talen uitgegeven en worden alleen al in de Verenigde Staten en Canada 570.000 lezers bereikt. En met een oplage van meer dan 2 miljoen wereldwijd, is “De Voor” waarschijnlijk niet alleen het oudste, maar zeker met afstand ook het grootste agrarische Magazine ter wereld!

    Ondanks haar hoge leeftijd staat het eigentijdse magazine bij veel landbouwers, loonwerkers en personen die wereldwijd in het agrarische reilen en zeilen zijn geïnteresseerd, nog altijd hoog aangeschreven!



    Het unieke van dit John Deere blad is toch wel dat de PR en reclame voor eigen producten en machines, eens níet de boventoon voert en dat met name de unieke artikelen over bijzondere, niet alledaagse bedrijven, personen, teelten, of machinerieën hoog worden gewaardeerd. "Ik heb nog nooit voor een klantenmagazine gewerkt, dat zo geliefd wordt door de lezer", vertelt David Jones, de huidige marketing en publicatiemanager. "De artikelen en verhalen die mensen echt raken en die ze in hun eigen persoonlijke situatie kunnen gebruiken, is eigenlijk al vanaf het prille begin, dé succesformule van het blad!”

     

    Ondanks dat internet en stormachtige digitale ontwikkelingen, de nieuwsverstrekking  en communicatie de laatste jaren enorm hebben veranderd, blijven volgens art director Tom Sizemore, de meeste lezers nog steeds bij hun voorkeur voor een geprinte uitgave. Tegenwoordig hoor je verhalen dat papier aan het ‘uitsterven’ is, maar uit onze lezersonderzoeken blijkt dat 80% nog steeds de voorkeur geeft aan ‘papier’ boven een digitale versie. 

    Het magazine werd oorspronkelijk per kwartaal geleverd als een zwart-wit gedrukte 13” krant, waarin John Deere haar reclame combineerde met informatieve artikelen en landbouw tips, gericht op verschillende markten. Na verloop van tijd werd het tijdschrift kleiner en dikker, en sinds 1958, staan er full-color foto’s in.

     

    In 1912 kocht John Deere zijn eerste elektrische drukpers voor het publiceren van het tijdschrift voor een bedrag, wat in 2013 omgerekend zou neerkomen op meer dan € 600.000. Een gigantische investering voor een twee kleuren drukpers, die in staat was om 50.000 exemplaren binnen 8 uren te drukken! Jones zegt dat lezers over het hele land nog regelmatig de archieven van de door deze pers gedrukte tijdschriften raadplegen. Een exemplaar van het allereerste nummer van “de Voor” kan hij jammer genoeg niet meer vinden; helaas ook niet in de archieven bij John Deere in Moline (Illinois). "Diegene die deze editie nog in zijn bezit zou hebben, zou daar een aardige cent voor kunnen vragen, denk ik."

    Bron: http://contently.com/strategist/2013/10/03/the-story-behind-the-furrow-2/#!t4zgm



    <<  Terug

    FOLLOW US:


    CHECK ALSO:

           

    COPYRIGHT 2016 MIJNO VAN DIJK

    STORINGSDIENST

    "SOS" storingsdienst voor 's avonds en in het weekend, direct oproepbaar via mobiele telefoon:
    06- 51671524

    VERKOOP

    Mijno van Dijk: 06 - 53201983
    Bartel Reitsma: 06 - 16043073

    CONTACT US:

    Mijno van Dijk Mechanisatie

    Hemmemaweg 20
    9076 PH St. Annaparochie
    Tel: + 31 (0)518 402215
    Email: info@mijnovandijk.nl